Saturday, April 19, 2014

Agnes Martin-Lugand "Õnnelikud inimesed loevad raamatuid ja joovad kohvi"

Üks minu vaieldamatutest lemmikutest. Iga rida oli täis ehedat emotsiooni. Kaotusvalu on mulle millegipärast alati südamelähedaseks teemaks olnud. Ja kui see on veel emotsionaalselt õieti väljendatud, siis ma olen raamatu lummusse uppunud. Nüüd ja alati.
Minu pere on minu maailm. Ainus maailm. Ilma nendeta ei oleks mind. Ma oleks kadunud hing ja uut algust ei ole olemas. Minu jaoks. Lugedes, kuidas keegi suudab selle valuga leppida ja sellest välja tulla on tõeline ime - innustav ja inspireeriv.
Märkmeid raamatust:
Jay McInerney "Hea elu" (lk. 93)
Arani saared (lk. 94) - inspireeriv paik mida külastada, et leida end taas.
Chuck Palahniuk, Irvine Welsh (lk.146)
Laurent Betton "Maised laibad" ja loomulikult 
Sade "Ohtlikud suhted" (lk.147)

No comments: