Friday, January 22, 2010

Robin Hobb "Kuninglik salamõrtsukas" Farseeri triloogia II raamat 2. osa

Ma vaid neelasin seda! Rosin!
Pisut keeruline oli alustuseks kohaneda kõigi tegelastega, kuna eelmise raamatu lugemisest on möödas juba päris pikk aeg. Siiski suutsin ennast intriigide ja tegelaste taustaga suht kiiresti kurssi viia. Mõne üksiku puhul jäi minu mälu pikemalt triivima, kuid siiski suutsin tuvastada ka viimased jäänukid ja nad õigesse lünka suruda, et kõike õigesti hoomata. Siinkohal on tegemist muidugi minu isikliku probleemiga, mitte raamatu poolsega. No mis teha, et mõni tegelane (näiteks emand Patience ja Celerity) ei olnud mulle nii sügavalt hinge juurdunud!
Ja nüüd pean ma siinkohal jälle raskelt ohkama. Millal küll tuleb järg? Nii põnevaks läks ju!

1 comment:

Priit Põder said...

Hei!
Ega teil ei juhtu seda raamatut olema?
Hakkan selle osani jõudma lugemisega aga kusagilt ei leia :(